Kas yra baltimų dieta?

October 3, 2014
Kategorija: Sveikata
0 4032 0
Kas yra baltimų dieta?

Baltymų dieta (kartais dar vadinama baltymų ir vitaminų dieta) yra labai panaši kaip ir japoniška dieta, galima sakyti tai mažiau griežta, paprastesnė jos versija, tačiau taip pat veiksminga.

Baltymų dietos meniu – produktai, kuriuose yra daug baltymų bei vitaminų, o tuo pačiu nėra riebalų ar angliavandenių. Tiesa, maistas kai kuriems gali būti nelabai skanus, kadangi negalima jo skaninti padažais (kečupu, majonezu, aliejumi ir kt.), taip pat, reiks atsisakyti ar maksimaliai sumažinti druskos vartojimą.

Tam, kad nespėtumėte išalkti šios dietos metu rekomenduojama valgyti 5-7 kartus per dieną, meniu pasiderinant pagal savo norus ir galimybes, tačiau baltyminius produktus ir vitaminų turinčių vaisius reiktų valgyti atskirai, vieną paskui kitą, tai yra, pirma valgomi baltymai, tada vitaminai, vėl baltymai, vitaminai ir taip toliau.

Siūlomas baltymų dietos meniu vienai dienai:

Ryte, 8:30-9:00, juodos kavos puodelis;

Neprailgus, 9:00-9:30, du virti kiaušiniai ar neriebi varškė;

Priešpiečiams, apie 11 val., greipfrutas ar apelsinas vitaminams įgauti;

Pietums, 13:00-13:30, virta mėsa (neriebi, todėl netinka kiauliena, antiena, žąsiena ir pan.). Rekomenduojamas kiekis yra maždaug 200 gramų;

Po pietų (15:30-16:00) vitaminų papildymui – 2-3 maži ar vienas didelis obuolys;

Vakarienei, apie 18:30, pietų porcijos dydžio virta žuvis ar paukštiena (pvz. vištiena);

Prieš miegą (20:30-21:00) geriausia tinka apelsinas vitaminų papildymui.

Laikantis šios dietos galima atsikratyti maždaug 5 papildomų kilogramų per 7 dienas. Ilgiau nei 7-10 dienų dietos laikytis nerekomenduojama, o kartoti ją siūloma ne anksčiau kaip po metų.

www.biogrozis.lt patarimai