Partizaninė reklama ir kūrybiškumas – sėkmės eliksyras

November 8, 2013
Kategorija: Partizaninė reklama
0 3292 0
Partizaninė reklama ir kūrybiškumas – sėkmės eliksyras

Partizaninis marketingas yra gana specifinė marketingo atšaka. Dažnai „partizanai“ save laiko kitokiais, tačiau taip ir yra. „Partizano“ užduotis – kūrybiškumą išnaudoti kaip įmanoma efektyviau ir reklamą paversti „skaniu kąsniu“ vartotojui. „Skanus kąsnis“ tikrai nereiškia, kad reklama turi būti teikianti malonius pojūčius. Šis kąsnis yra jaukas. Ir jei reklama tinkama – žuvys pačios išlips į krantą.  

Taigi koks turi būti tas kūrybiškumas, kuris padeda gimti nuostabioms ir galvą kraipyti verčiančioms reklamoms?

Kūrybiškumas yra vertingas tik tada, jei jūs iš to uždirbate. Jei reklama jums padeda pasiekti norimus tikslus, pvz., padidinti pardavimus arba apsilankymus jūsų tinklapyje, ją galima vadinti sėkminga. Pagiriamieji žodžiai už originalumą ar išmonę dar nieko nereiškia – juk reklamuojate produktą, kurį norite parduoti.

Jei kūrybinė idėja paremta pakartojimu – ji yra dar geresnė. Norime tai pripažinti ar ne, neretai įsigydami daiktus ar paslaugas tai padarome nesąmoningai. O į pasąmonę lengviausia įlįsti kartojant. Taigi jei reklama yra gerai įsimenama – jūsų pardavimo akcijos smarkiai šauna aukštyn!

Kurdami reklamą ir joje panaudodami humorą, turite būti labai atsargūs. Labai atsargūs.

Reklamos žinutė, nesusieta su motyvavimu pirkti, yra verta nulio. Jei reklama tik priverčia vartotoją nusijuokti, pasidalinti reklama ar sukelia kitas teigiamas emocijas, tačiau joje produktas lieka nuošalyje – paklauskite savęs, kokia iš to nauda?

Kūrybiškumas turi parduoti, o ne parodyti. Tiksliau sakant, jūsų užduotis yra sukurti reklamą, ar jos seriją, kuri skatina pirkimą, o ne žavėjimąsi pačia reklama. Žinoma, kas gali būti geriau, jei vartotojai paveikiami abejomis prasmėmis?

Reklama yra skirta „įsodinti“ prekinį ženklą ar prekę į vartotojo galvą. Išnaudodami kūrybinius išteklius ir originalumą turite unikalią galimybę reklamos dėka vartotoją priversti prisiminti jus tada, kai jis bus pasiruošęs įsigyti jūsų rinkos produktą ar paslaugą.

Pasakykite vartotojui, kodėl jūsų produktas yra vertas atsidurti jų gyvenime. Dar geriau – pasakykite, kodėl produktas yra būtinas. Priverskite juos paklausti savęs: Kaip, po velnių, aš iki šiol gyvenau be šio produkto??

Kūrybiškumas ateina ne iš įkvėpimo ar daugybės mėginimų. Kūrybiškumą skatina vienintelis dalykas – žinios. Stebėdami konkurentų veiklą, didžiausių kompanijų reklamines kampanijas ir kaupdami kitą informaciją, tapsite kūrybiškesni ne tik idėjine prasme – jūs jau žinosite, kas veikia, o kas ne.

Kūrybiškumas prasideda ne nuo frazės, vaizdinio ar garso, o nuo idėjos. Būtent idėją turėtų sekti tinkamos frazės, vaizdinė ar garsinė medžiaga, o svarbiausia, kad idėja interpretuodami komandoje, galite pasiekti stulbinančių sprendimų.

Kūrybiškumas nesustoja augti, tobulėti ir bręsti. Pastebėdami savo klaidas, sėkmingus projektus ir atrasdami savąjį stilių, tampame vis geresni. Svarbiausia neužmigti ant laurų ir nepamiršti pagrindinės taisyklės: kūrybiškumas tai ne talentas, tai – darbas.

 

, , , , ,