Kaip kovoti su nemiga?

November 26, 2013
Kategorija: Mokslas | Mokslo Naujienos
0 2210 0
Kaip kovoti su nemiga?

Daugybė žmonių kasdien (o dar tiksliau kasnakt) susiduria su problema – nemiga. Vieni negali užmigti dėl dieną patiriamo streso ir įtampos, dar kiti skundžiasi pernelyg lakia fantazija bei kylančiais klausimais, susijusiais su egzistavimu. Tad ką daryti, jei net ir pasiruošę miegui negalite persikelti į ramybės būseną ir pasinerti į sapnus?

Visų pirma, reiktų nepamiršti, kad kokybiškam miegui didelę įtaką daro rutina. Norite to ar ne, turite nusistatyti miego režimą ir jo laikytis. Gal jums atsipalaiduoti padeda karšta vonia, o gal šiltos arbatos puodelis? Taip ir padarykite prieš eidami miegoti, prieš tai pasirūpinę vėsia kambario temperatūra – tai padeda geriau išsimiegoti.

Dar vienas svarbus etapas – tai jūsų žadintuvas. Jei žadintuvo funkciją patikite savo mobiliajam telefonui – jį pasidedate šalia savęs. Tokiu atveju, jums gali kilti noras vis patikrinti ar negavote trumposios žinutės ar sužinoti, ar niekas nepakomentavo jūsų nuomonės socialiniuose tinkluose. Norint išvengti šių nepatogumų – įsigykite patį paprasčiausią žadintuvą, o mobilųjų nakčiai išjunkite arba palikite kitame kambaryje.

Jei norite tikrai gerai išsimiegoti – praktikuokite gilų kvėpavimą. Dažnai vos atsigulę jaučiame įtampą. Pradėdami gilų kvėpavimą siunčiame smegenims ženklą, kad bandome atsipalaiduoti. Smegenys tą pačią žinutę perduoda kūnui, todėl jūs greičiau užmigsite. Leiskite kiekvienai kūno ląstelei prisipildyti šviežiu oru, tačiau nepamirškite, kad šią procedūrą, skirtą jūsų relaksacijai, turite kartoti dažnai. Tik tokiu būdu išmoksite atsipalaiduoti tada, kai to labiausiai reikia.

Atpailaiduokite savo mintis, jei norite užmigti tikrai greitai. Kiekvienam, susiduriančiam su miego problemomis, rekomenduojama išmėginti tradicinius metodus – skaičiavimą iki šimto ir atgal, o tokiu būdu jūs užsitikrinsite, kad jūsų mintys nenukryptų ten, kur nereikia.

, , , , ,