Holivudas renkasi partizaninį marketingą ir laimi

November 13, 2013
Kategorija: Kinas | Kino filmai, Partizaninė reklama
0 3671 0
Holivudas renkasi partizaninį marketingą ir laimi

Partizaninis marketingas puikiai veikia, kai per trumpą laiką reikia pritraukti kaip įmanoma daugiau žmonių dėmesio ar priversti juos stebėtis. Būtent to siekia praktiškai visos kino kompanijos, besivaržančios dėl kino filmų gerbėjų dėmesio. Pristatome jums pačius geriausius ir originaliausius būdus, kaip kino kompanijos reklamuoja savo filmus.  

Sopranai

Negalime pasakyti, kiek žmonių iškvietė policiją ar apkaltino taksistus kraupiais nusikaltimais, tačiau tai nuostabi idėja vienam garsiausių visų laikų serialų.

King Kongas

Įspūdinga reklaminė akcija King Kongo filmui, kuriai prireikė ne tiek ir daug – jėgų kasti ir automobilio. Išlaidas galima priskirti minimalioms, ar ne?

Žmogus voras

Ne paslaptis, kad didžiausią “Žmogaus voro” gerbėjų dalį sudaro vyrai, todėl ši reklama yra ne tik originali, tačiau ir tikslinga.

Diena po rytojaus

Diena po rytojaus, tai filmas apie pasaulio pabaigą, todėl filmo reklamai pasirinko pakrantę, kuri simbolizuoja užlietą miestą. Gudru, ar ne?

Dar vienas filmas, kuriame pasaulis atsiduria ties prarajos riba – “Kova dėl Los Andželo”. Neva mėgėjiška kamera nufilmuotas ateivių laivas sukėlė virusinį atgarsį internete ir socialiniuose tinkluose.

 

Vampyrų užrašai

Vienas iš populiariausių serialų vampyrų tematika, siūlo paragauti “kraujo” ir paprastiems mirtingiesiems.

Bleiro ragana

Vis dėlto, geriausia ir sėkmingiausia reklamine kampanija, kuri buvo skirta išpopuliarinti filmą, galima vadinti “Bleiro raganos” reklamą. Už marketingo kampaniją atsakinga komanda pasirūpino, kad būtų sukurtas tikrumo įvaizdis, kurio dėka dauguma kino salėse ar namuose filmą žiūrėjusių žmonių taip ir nesuprato, kad tai nėra tikra… Taip gimė naujas siaubo filmų formatas, o neegzistuojanti ragana sukrovė turtus filmo kūrėjams.

 

, , , , , , ,