Myspace socialinis tinklas grįžta su trenksmu

June 19, 2013
Kategorija: IT naujienos
0 1038 0
Myspace socialinis tinklas grįžta su trenksmu

Dar visai neseniai socialinis tinklas Myspace buvo perkrautas įvairiausių šviečiančių „banerių“ ir GIF formato paveiksliukų. Tačiau, supratę, kad vartotojai vis daugiau simpatijų reiškia minimalistiniam dizainui, kurį naudoja tokie soc. tinklai, kaip Facebook ar Twitter, pradėjo darbus naujam atgimimui.

Naujasis Myspace, kuris šią savaitę išleido visiškai naują beta versiją, palaiko didesnius, paryškintus paveikslėlius, žmonių ir muzikinių albumų nuotraukas, o labiausiai džiugina tai, kad pagaliau atsisakyta įvairių mirksinčių ir akį rėžiančių skydelių.

Naujoji Myspace programėlė

(c) popsugar.com

Nors pagrindiniai Myspace principai liko nepakitę, naujoje Myspace iPhone aplikacijoje galima rasti naujovę – GIF kūrimo funkciją, kuri leidžia labai paprastai ir be jokių sunkumų sukurti mini filmukus, kuriais dabar taip populiaru dalintis visuose socialiniuose tinkluose.

GIF kūrėjo paskirtis yra tik vienas svarbesnių, naujojo Myspace bandymų, susigrąžinti prarastus vartotojus, tačiau neabejojama, kad daugiausiai dėmesio sulauks naujasis projektas – Social Radio.

Naujoji Social Radio programa leis vartotojams turėti asmeninę radijo stotį, kurioje bus visa mėgstamiausia jo muzika. Tokia programėlė dar vienas bandymas patenkinti vis labiau augantį išmaniųjų telefonų rinkos vartotojų poreikį turėti asmenines radijo stotis. Myspace atstovai teigia, kad jų projektas visa galva lenkia iTunes Radio, kuri pasirodys su naujaja iOS versija, nes Social Radio nenaudos šabloninio algoritmo, o leis visiškai kontroliuoti vartotojo mėgstamą muziką.

Myspace taip pat pasitelkė gausų garsių ir įtakingų atlikėjų desantą, kurie pirmieji pradės naudoti Social Radio – tai Pharrell Williamsas, Lil Wayne ir kiti. Žinoma, dar vienas Myspace atsigavimo pagalbininkas – Justinas Timberlake’as, kuris dabar yra vienas iš šio socialinio tinklo investuotojų.

Skelbiama, kad Myspace naujo projekto reklamai išleis apie dvidešimt milijonų dolerių, o pagrindinė žinutė, siunčiama vartotojams – „Mes pasikeitėme, tamsios dienos baigėsi“.

, , , , , , ,